Klientų patirties tyrimai

Esame kvalifikuoti tyrėjai. Specializuojamės sveikatos priežiūros srityje. Turime ilgametę tyrimų ir konsultavimo patirtį.

Teikiame klientų nuomonės stebėsenos paslaugas, kurios užtikrina kokybišką, nuolatinį duomenų surinkimą svarbiais Jūsų įstaigai klausimais:

  1. Padeda sekti  pacientų ir klientų pasitenkinimą Jūsų teikiamomis paslaugomis,
  2. Kaupia patikimus duomenis apie įstaigos teikiamų paslaugų ir aptarnavimo kokybę,
  3. Atskleidžia klientų poreikius, įžvalgas ir pasiūlymus,
  4. Suteikia galimybes operatyviai valdyti klientų nepasitenkinimą.

Darbe remiamės psichologijos ir kitų socialinių mokslų žiniomis, kiekybinių ir kokybinių tyrimo metodų išmanymu. Taikome patrauklias naujausias tyrimų technologijas.
Užtikriname konfidencialumą.

Nuolat vaizdžiai pateikiame gautus duomenis. Konsultuojame duomenų naudojimo kausimais. Paslaugas teikiame nuotoliniu būdu.

Parengsime klientų patirties stebėjimo programą ir priemones, pritaikytas Jūsų įstaigos veiklos pobūdžiui ir klientų srautams. Parinksime klientų apklausų kanalus bei technines priemones. Suplanuosime ir organizuosime periodinį duomenų ataskaitų teikimą. Pasirūpinsime, kad gautų duomenų visuma patikimai atspindėtų klientų nuomonę apie Jūsų įstaigos teikiamų paslaugų ir aptarnavimo kokybę.

Klientai vertina galimybę pasisakyti: sudarysime klientui galimybę laisvai ir anonimiškai reikšti savo įžvalgas.

Šiuolaikinės technologijos užtikrina galimybę labai paprastai realiu laiku gauti svarbius klientų atsiliepimus ir juos valdyti. Laiku išgirskite klientą, reaguokite, stiprinkite ryšius ir atskleiskite svarbius dalykus! Gerinkite savo paslaugas, klientų patirtį ir organizacijos įvaizdį!

 

Susisiekite pokalbiui su specialistu: